maandag 16 juni 2014

Give away (nummer 1)

Ach ja, het moest er ook maar van komen. Ik ben al een jaar aan het bloggen en nog steeds geen give away georganiseerd. Eigenlijk komt dat omdat ik totaal niet weet wat ik zou kunnen give awayen.
Maar hier komt ie dan. Give away nummer één:

POSTPAPIER

Ik heb nog een aantal setjes briefpapier liggen.
Ik gebruik ze voor snailmails of om gewoon brieven op te schrijven.
(Jaha, ik schrijf nog gewoon brieven en ik moet zeggen: het wordt altijd erg gewaardeerd)

Het eerste setje is eigenlijk meer kinderpostpapier, maar o zo schattig en het ruikt zo lekker!!!


Het tweede setje is met bloemetjes en vlindertjes.


En het derde setje is van Anne Geddes.

 

Om mee te doen met deze (eerste) give away zou je:
* een berichtje moeten achterlaten dat je mee wilt doen.
* daarin ook even aangeven welk setje je het leukst vindt.
* een linkje plaatsen op je blog is natuurlijk altijd leuk (maar moet niet).
* en ik zou het leuk vinden als je volger zou worden.

Begin juli ga ik dan bekend maken wie wat heeft gewonnen.

En ondertussen ga ik verder denken wat ik nog meer zou kunnen give awayen.

Lieve bloggroetjes,
Pétra.


6 opmerkingen:

  1. Mag ik ook meedoen voor m'n dochter? Ze is net 8 geworden en houdt enorm veel van schrijven. Ze zou superblij zijn met het vlindertjespapier.
    Proficiat trouwens met je eerste blogverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, natuurlijk mag dat. Je mag ook nog een keer voor jezelf mee doen. En dan ook nog voor een derde keer. Hihi, des te meer kans maak je.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heyhey, natuurlijk waag ik mijn kans! Wat had je gedacht! Ik doe graag mee voor setje 2 en het linkje is al geplaatst!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte met je 1-jarig blogbestaan! Ik zou graag mee doen voor het Anne Geddes papier! Zodra er tijd gevonden wordt een linkje op mijn blog! ;-). Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je vroeg mij naar mijn adres voor het PIFje (lieffff) maar ik kan geen emailadres van je vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een beetje verlaat maar toch: gefeliciteerd met je blogverjaardag. Extra leuk dat je het viert met een Give Away. Mooi postpapier. Super voor alle postcross en snailmailliefhebbers.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen