maandag 7 juli 2014

POST

En dit keer niet post ontvangen, 
maar de post die ik ga versturen / heb verstuurd van de give away.
Nu heb ik ff tijd, dus gelijk maar doen, je weet immers nooit wat de toekomst brengt.
En het is natuurlijk vakantie, dus je weet nooit wat je allemaal nog gaat doen.


Het meeste is onderweg!!
Ik heb alleen nog geen adressen van 

Veronica van de Wolfshaar

en

Life is like a pie.

Dus als jullie me je adres ook nog even kunnen sturen, dan kunnen die pakjes ook op de post.
Iedereen heel veel plezier met de gewonnen give away.

Lieve bloggroetjes Pétra.

10 opmerkingen:

  1. Joepie! Ik wacht vol spanning... Alvast dikke mercie!
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben reuze benieuwd hoe lang de post er over doet naar België.

      Verwijderen
    2. De Belgische post werkt niet zo snel. Als ik kerstkaarten verstuur, komen die naar Nederland sneller aan als binnen België.
      Jouw pakje kwam hier vandaag aan. Mijn meisje is in de wolken. Super bedankt!

      Verwijderen
  2. Leuk! Ben echt nieuwsgierig en o zo blij. Dank je wel Petra,
    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Petra, onwijs bedankt voor je leuke stofje en mooie knoopjes. Heel blij mee. Bedankt!

    Liefs Annet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo, de post in Nederland is dus snel. Goed zo!!
      We zullen wel zien wat je er van maakt. Of niet?

      Groetjes Pétra.

      Verwijderen
  4. Ik heb al gemerkt dat niet alle berichtjes die ik op jouw blog post, verschijnen. Ik weet niet wat ik mis doe.
    Ook al hoor je niks van mij, ik lees alles. 'k Ga er nu wel op proberen te letten dat het bericht effectief verschijnt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooooooh ik heb gewonnen! Heerlijk. Thx. Ik mail je mijn adres straks door.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Pétra, ik heb het pakket binnengekregen. Superlief! Ik was zo verrast, een pakketje van jou! Tegenwoordig moet ik zo graven, hahaha. Heel lief, en ook bedankt voor het terugsturen van je labeltjes!! Een blogje komt nog :-). x

    BeantwoordenVerwijderen