dinsdag 1 juli 2014

Uitslag van de drie give aways.

Yes, het is 1 juli en ik ga gelijk maar de uitslag doen voor de drie give aways.
Een groot suc6 was het niet echt, maar ja, ik heb er ook niet veel tijd aan (kunnen) besteden.
Dat komt vast nog wel een keer.
Maar nu eerst maar de uitslag van deze keer voor er weer dingen thuis gebeuren die dat allemaal in de war gaan sturen.
Voor de stofjes heb ik gewoon een verdeling gemaakt die me eerlijk leek.

Annet
van Annets naaicreaties maakte het niet uit, dus die krijgt een ander stofje, ik hoop dat je dat ook leuk vindt. Je adres heb ik al.

Veronica van de Wolfshaar
: de handwerkmiep ging voor stofje nummer 1.
Geef je me je adres nog even?


Kris
van Onliemie krijgt stofje nummer 2.
Jou adres heb ik ook al wel.


Anne-Co
van Stof with love krijgt stofje nummer 3.
Adres is ook bekend.


En stofje nummer 4 gaat naar 
Ik heb jou adres nog niet, dus geef je dit nog even door.


De boekjes gaan naar 
Tinne.
Geef je me je adres nog even dan kan ik ze opsturen!!

Het postpapier:

Onderstaand postpapier gaat naar
  Mystery.
Die het voor haar dochtertje won!!
Jou adres heb ik ook nog niet, geef je het nog even door.

Het postpapier van Anne Geddes gaat naar 
Anne-Co.

Iedereen bedankt voor het mee doen.
Zodra ik jullie adressen allemaal heb ga ik het versturen.

Kris, ik 'sla jou over' bij het postpapier, maar ik maak het nog wel een keertje goed.
:-)

Lieve bloggroetjes Pétra.

7 opmerkingen:

  1. Heyhey, "plezant" Petra dat ik dat stofje won! Dankjewel! Echt mooi!
    Bij het postpapier mij overslaan? Foei meiske! Nee hoor grapje! Ik word sowieso al vaak door jullie verwend!
    Heel veel liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super! De allereerste give-away die ik win. Mijn meisje gaat er superblij mee zijn. Nu nog even uitzoeken hoe ik jou mijn adres kan sturen. Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Heel blij met de gewonnen give away. Moet eveneens even uitzoeken hoe ik jou mijn adres kan sturen. Hartelijk dank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend lief, twee cadeautjes gewonnen zelfs! Dank je wel lieve Pétra. Ik wacht het rustig af! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat aan alle winnaars.
    Mooie stofjes, daarvan worden zeker leuke dingen gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen