vrijdag 26 december 2014

Iedereen een heel goed en GEZOND 2015

Zo, hier eindelijk even een snel berichtje van mij.
Ten eerste omdat ik nog wat foto's zou plaatsen omdat ik af en toe zo heerlijk verwend wordt.
Hier komen de foto's:

een envelop met


een lieve kaart en


een hele lieve brief met
GELUKSVLINDERTJES.

De laatste foto is op de kop gekomen. Hoe dat komt weet ik niet, maar het geeft niet
De geluksvlindertjes kwamen op een moment dat we dat erg nodig hadden.
Wat een timing!!!

en ook dit kreeg ik:


wederom eerst een envelop met


een zakje en een lieve kaart en in het zakje:


een potlood met gehaakt bloemetje en een notitieboekje met zelfgemaakte kaft.

Ook weer zo lief!!!!!

Dank je wel Hurms.

Ook voor de kerstkaart met de prachtige boekenleggers speciaal voor de meiden.
Sja, wat een geluk dan dat jij jongetjes hebt die dat niet mooi vinden. Hihi.

En vlak voor de kerst kwam er al weer een pakje uit België.


een envelop met weer veel postzegels!!!



een prachtig verpakt pakje met een hele lieve brief


in het pakje zat deze kerstslinger.
Elk sokje had een wens / boodschap en we hebben alle vier een wens uit een sokje gehaald:
verbondenheid - Pétra
kracht - Jan
liefde - Carmen
warmte - Amber

Lieve Kris, heel erg bedankt voor dit prachtige geschenk.

Zo, nu rest mij alleen nog te zeggen dat ik iedereen die dit leest een heel fijn en vooral GEZOND 2015 toe wil wensen.

Ik weet niet of ik nog veel berichtjes zal plaatsen de komende tijd, want gezin komt natuurlijk op de eerste plaats en aangezien we nogal wat mee maken de laatste tijd is dit blog het eerste wat er bij in schiet.
Ik hoop gauw weer tijd te hebben om te bloggen.
Ik probeer natuurlijk wel alle berichtjes te lezen, maar reageren kost me te veel tijd en moeite. Sorry.

Heel veel lieve bloggroetjes Pétra.







5 opmerkingen:

  1. Hopelijk hebben jullie toch een fijne kerst met z'n viertjes gehad? En de post? Meer dan graag verstuurd naar jullie!
    Heel veel liefs...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas niet met zijn viertjes bij elkaar, maar daar komt nog weer een kleine up date mail over. Hihi, Jan blijft vol verrassingen zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2014 is bijna vervlogen ...
    2015 staat reeds voor de deur.
    Een nieuw jaar met nieuwe dromen
    Alles krijgt een nieuwe kleur
    Veel geluk en vrede
    Veel liefde voor elkaar.

    Fijne Feestdagen, liefs Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend mooie post! Wat lief allemaal! Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke blogje! ik haak graag, en zo kom ik haakblogjes tegen....ik zag u via andere haaksters en vind leuk om meer te gaan bezoeken...liefs ❤

    BeantwoordenVerwijderen