donderdag 5 juni 2014

Give away gewonnen van Dreamstuff

Jawel, jullie lezen het goed: ik heb gewonnen. Een heuse give away. En niet zo maar één. Echt een hele leuke. En ik was niet de enige. Hihi, bij dreamstuff was het moeilijk om NIET in de prijzen te vallen. Ze had zoveel leuke dingen die je kon winnen. Echt een geweldige give away.
Ach ja, een foto plaatsen hoort nu natuurlijk ook.
Dus hier komt ie:


Oh jee, het koste me al wat moeite om de foto te plaatsen en nu komt ie ook nog op de kop. Nou ja, geeft niet. Je kunt zien dat ik een superleuk brillenhoesje heb gewonnen.

DANK JE WEL JANET VAN DREAMSTUFF!!!!

Ik ben er erg blij mee.

En sja, iedereen heeft maar give aways omdat ze jarig zijn / blogverjaardagen hebben.
Ahum, ik moet heel eerlijk bekennen dat mijn verjaardag net is geweest en mijn blogverjaardag was dinsdag.
Ik ben bezig met wat leuke dingen bij elkaar te zoeken voor een give away, want ik vond het erg leuk dat Janet zo veel mensen blij heeft gemaakt. Dat wil ik ook wel.
Ik ben er dus mee bezig, wacht maar eens af.
Maar als je nog suggesties hebt:
kom maar op, ik sta er open voor.

Lieve blogroetjes en een hele fijne avond,
 Pétra.

8 opmerkingen:

  1. Hey leuk dat "brillenhoesje" of haaknaalden-, naaigerei-hoesje (?)... kan ook ... mooi met dat labeltje er zo op!
    Gelukkige blogverjaardag! Spannend jouw give away!!!! Ik hou je blog angstvallig in het oog!
    Geniet van een mooi zonnig weekend! Alles goed?
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo, net weer terug van een lang weekendje weg, naar de camping. Heerlijk genoten en alvast aan het denken gegaan over een give away. We zullen zien.

      Lieve bloggroetjes Pétra.

      Verwijderen
  2. Wat een mooie hoes heb je gewonnen ideaal!
    Heel veel lieve groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hé, wat fijn om weer eens een reactie van jou te mogen ontvangen.

      Lieve bloggroetjes Pétra.

      Verwijderen
  3. Gefeliciteerd Pétra met deze mooie brillenhoes. Echt een vrolijk stofje. Dit lijkt me een handig hoesje om een zonnenbril in mee te nemen. Geen overbodige luxe nu het zonnetje weer lekker schijnt.
    En tweewerf hoera, voor twee verjaardagen.

    Lief dat je ook een GiveAway wilt organiseren. Ik ben benieuwd. Van jouw creatieve dingen laat je ons op je blog al genieten. Nu mag misschien een van jouw volgers daar extra van gaan genieten. Spannend.
    Jouw blog volg ik zo-wie-zo al, dus dat zit helemaal goed.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Margaret, het brillenhoesje is al goed van pas gekomen met dit mooie weer. Heerlijk, we hebben op de camping van het mooie weer genoten. Morgen weer gewoon werken. En bedenken wat ik voor give away kan gaan doen.

      Je zult het wel merken.

      Lieve bloggroetjes Pétra.

      Verwijderen
  4. mooi blogje, ben mensen aan het bezoeken, af en toe moet ook zo leer je ook andere haaksters leren kennen en hun haakwerk zien...ik vondt u via andere haakster...ik zal zeker meer gaan bezoeken groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Lief om ook even een berichtje achter te laten. Ik zal ook eens op jou blog gaan rondneuzen. Hihi. Gezellig hoor om bij anderen op het blog een bezoekje te brengen.

      Lieve bloggroetjes Pétra.

      Verwijderen