donderdag 12 juni 2014

Zomer bloemschikstuk

Was ik toch bijna vergeten om een foto te plaatsen van het bloemstuk (als je het zo kunt noemen) dat ik vorige week vrijdag weer heb gemaakt. Heerlijk even er tussen uit en helemaal Pétratijd. Gezellig met een stel vrouwen zitten knutselen. Deze keer niet echt een bloemstuk, maar wel iets dat je elke keer weer kunt gebruiken. Een ander bloemetje in het vaasje maakt het weer een heel ander kunstwerk.
Ben er best wel trots op:


Een plank, met daarop ene stronkje geplakt.
Dan weer allemaal schelpen er op plakken. Wat mos er bij / tussen plakken.
Dan nog vaasjes met draad erover heen zien te bevestigen.
Bloemetjes er in en KLAAR!!!

Het was best wel een klus hoor. We zijn er best wel lang mee bezig geweest. Of hebben we misschien tussendoor te veel gekletst en te lang thee gedronken?????
Maakt niet uit. Het was weer erg gezellig en het resultaat mag er wezen.

Lieve bloggroetjes Pétra.

8 opmerkingen:

  1. Ik denk dat jullie hard gewerkt hebben maar ook heel hard gekletst!
    Het is wel een heel mooi bloemstuk geworden... ik heb ook nog zulke vaasjes. Ik denk dat ik die ook maar weer eens uit de kast moet halen en ik ga jou een beetje naäpen! ;)
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, hoe herkenbaar. Ik heb ook nog zo veel spullen in de kast staan en weet gewoon niet wat ik er mee zou kunnen doen. Tot ik bij anderen inspiratie op doe.
      Enneh, het bloemschikken wat ik zo af en toe doe, is ook zoiets. Heel af en toe maken we een 'gewoon' bloemstukje, maar meestal zijn het toch hele andere aparte dingen. Dat (en de gezelligheid om het samen te doen) maakt het ook zo leuk elke keer.

      Verwijderen
  2. Echt een prachtig stuk. Dat je daar veel tijd aan kwijt was, zie je er wel aan af. En toch ook gezelligheid gehad. Dat was dus een prima bijeenkomst.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, echt de moeite waard. Al was het alleen al om de gezelligheid. :-)

      Verwijderen
  3. Ik vind dit heel erg geslaagd! Weer eens wat anders en het biedt zoveel mogelijkheden.
    Mijn ervaring is als je met andere vrouwen bij elkaar zit dat je tempo altijd wat lager ligt. Als ik wil doorgaan, kan ik het liefst alleen aan de slag gaan. Maar dan mis je wel de inspiratie en de gezelligheid van elkaar.
    Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, het tempo lag zelfs zo laag dat ik 'te laat' bij school was en dat iemand anders de bloemen op mijn kunstwerk heeft gedaan. Maar ja, het was ook zoooooooooooooooo gezellig. Hihi, en dat telt toch ook.

      Verwijderen
  4. Ziet er goed uit Pétra! Iets om van te genieten en te bewonderen. Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, de bloemen kunnen elke keer weer ververst. En zelfs volgend jaar heb ik er nog wat aan. Heerlijk zo'n terugkerend iets. Alleen wel weer iets om op te bergen. En ik heb al zo weinig ruimte over om dingen op te bergen. Hihi, misschien moet ik eens wat weggooien.

      Verwijderen