dinsdag 11 juni 2013

egel gemaakt van een boek

Pfffff, wat een gevouw zeg. Maar eindelijk is ie klaar. Mijn egel gemaakt van een dikke relatiegeschenkengids. Ik had zo'n egel al een keer zien staan op een braderie en wilde hem zelf ook maken.
In plaats van een boek heb ik een folder met veel kleuren genomen. Ziet er daardoor erg vrolijk uit.
Het is wel een hele klus, maar het resultaat mag er wezen, toch?

Voor de oogjes heb ik wiebeloogjes gebruikt. Die heb ik eerst op een klein strookje papier geplakt, dat papier door de midden gevouwen en de twee uiteinden tussen het boek gestoken.
De oogjes er gewoon opplakken lukte nl niet en nu blijven ze goed zitten.

Haha, de meiden hebben er gelijk maar wat kaarten in gezet.
Zij zijn nu zelf ook aan het vouwen, want zij gaan er één voor de juffen vouwen om aan het eind van het schooljaar te geven.
En dan mogen ze er allemaal briefjes in steken met een bedankje voor de juf en allerlei andere leuke teksten.

1 opmerking: