vrijdag 21 juni 2013

Opruimen van theezakjes

Van de week weer een tasje met thee zakjes van iemand gekregen. Ja, die spaar ik ook. Ik heb er een heleboel en ben gelijk maar aan de slag gegaan. Knippen en vouwen. Anders blijven ze boven in een grote doos liggen en dan heb je er ook niets aan.
Dit is het resultaat:
Nou, ziet er best wel leuk uit hè.
En dit zijn er nog maar een paar. Ik heb er nog veeeeeeeeeeeeeel meer.
Zelf verwerk ik ze op kaarten, op kado labels, we hebben er een keer een mobile van gemaakt, en wie weet heb jij ook nog wel  een leuk idee.
Laat het me maar weten.
En wie weet heb je geen zin in vouwen of weet je niet hoe het moet of heb je geen theezakjes maar  wil je er wel een paar hebben. Nou, dat kan ook hoor. Stuur me maar een mailtje met je naam en adres en welke kleuren je leuk vindt.

Lieve bloggroetjes Pétra.

4 opmerkingen:

  1. Hallo Petra ,
    Hartelijk dank voor je leuke reactie , ben meteen ff naar je creatieve blog gegaan om een kijkje te nemen.
    Leuk jij hebt wel variatie en geduld met irisvouwen.
    Ga lekker zo door met je leuke hobby ,

    Fijn weekend en tot horens van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Epie,

    Fijn dat je toch een beetje nieuwsgierig was en hier bent gaan kijken. Ik hoop dat vele mensen je zullen volgen en hier ook een kijkje zullen nemen. En dat ze er dan ook wat aan zullen hebben.
    Voor jou ook een fijn, maar vooral creatief weekend,
    Lieve bloggroetjes Pétra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Petra, jee wat een werk is hier in gaan zitten zeg! Super knap hoor, en wat een geduld moet je hier voor hebben, hihi!
    Liefs,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marianne, beetje late reactie, maar beter laat dan nooit: valt wel mee hoor met dat geduld. ik heb niet zo veel geduld. maar wel veel theezakjes, dus sja, je moet er toch wat mee he. hihi.

      Verwijderen