vrijdag 28 juni 2013

Hernieuwd bericht van snailmail

Jawel, iedereen die een berichtje heeft om te snailmailen heeft het er veel te druk voor. Daarom heb ik mijn eerdere berichtje over snailmailen weer naar boven gehaald om toch vooral iedereen aan te sporen om dan (maar) met mij te snailmailen. Dit is het berichtje dat verderop ook al een keer staat:

Voor het geval iemand mijn blog leest:
Snail mail
Ja, natuurlijk vind ik het ook erg leuk om post te sturen en ontvangen. Dat is één van de redenen waarom ik mee doe met postcrossing. Heerlijk hoor om zo af en toe een kaartje in de brieven bus te vinden. Het is misschien nog veel leuker om een leuke verrassing per post te ontvangen, dusssssssss: Wie doet er mee? ik stuur jou een kaart met een kleinigheidje er bij en jij mag iets leuks voor mij bedenken.
Ik heb er nu al zin in: stuur even een mailtje naar:
artep39 @hotmail.com (zonder spatie tussen 39 en @)
hopelijk tot snel snails .......

Pétra

8 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Haha, leuk dat je meedoet. ik ga een vlop klaarmaken en dan komt ie jou kant op. Wanneer????????? verrassing.

      Verwijderen
  2. Ik zag je blog op de site van Stof With Love!
    Ben je gaan volgen en zal je vanavond (anders morgen) even een mail sturen, lijkt me erg leuk mee te doen!

    Groeten,
    Hurms

    hurmshomemade.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oké Petra, weet nog niet helemaal wat ik me erbij voor moet stellen, maar ik doe mee. Gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh leuk. Ik ontdek nu pas wat die snail mail is! Kan ik nog meedoen of ben ik al te te laat?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je bent nooit te laat. Als je mij een mail stuurt en daarin aangeeft met hoeveel mensen je wel zou willen snailmailen, dan krijg je van mij gewoon adressen. Van mij, van mensen die met nog wel meer mensen willen snailmailen. Maar door de vakantie kan de snailmail nog langzamer lopen dan normaal omdat iedereen ff rustig aan wil doen. Maar stuur mij maar een mail en dan kun je verder.

      Lieve bloggroetjes Pétra.

      Verwijderen
  5. Hoi Petra,

    Via via ben ik op je blog terecht gekomen.En ik zag je snailmail oproep. Ik ben een beginnend snailmailer, maar vind het superleuk om te doen!

    Ik ga je mailen.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen