zaterdag 22 juni 2013

Vakantiekaartenhanger

Ik was laatst allerlei oude creatieve bladen aan het inkijken en toen viel me op dat er voor de kerst altijd kaartenhangers gemaakt worden. Maar nooit voor de zomervakantie. En in de zomervakantie krijgen wij toch ook nog de nodige kaarten hoor. Dus het idee was geboren: ik ging een zomer / vakantiekaarten hanger maken. Dit is hem geworden:
Vol gehangen met allemaal kaarten die ik bij postcrossing heb mogen ontvangen.

En nog even een indruk van hoe het er uit ziet zonder kaarten.
Nou, best gezellig toch?
Al met al ben ik er best wel trots op.
En het is o zo simpel om het te maken:
Een zon  van dik karton. Het 'gezicht' er als 3D op. Leuke lintjes er aan hangen.
Zomerse plaatjes bedenken (vis, bal, zeester, aardbei, bootje, vlieger, vlinder, bijtjes, etc) en uitwerken met karton. Ik heb de patroontjes uit alle 'Knutselwerelden' en 'Creatief Idee'. Opplakken op een knijper en KLAAR.

Bedankt dat je op mijn blog bent en  lieve bloggroetjes,
Pétra.

4 opmerkingen:

  1. Oh dat ziet er erg gezellig uit zo met al die zomerse knijpers. Goed idee!!!

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Laat de zomer nu dan ook maar echt komen!! En anders zullen we het moeten doen met alle leuke kaarten die we krijgen. Heerlijk genieten van alle leuke plaatjes daar op.
      Lieve bloggroetjes en bedankt voor je reactie,
      Pétra.

      Verwijderen
  2. Wat een mooie kaartenslinger, echt zomers. Alleen het ophangen van deze slinger heb je de zomer al in je huis! Leuke dingen maak je!
    Lieve groet, Hurms

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je, ik heb net ook ff bij jou gekeken: te gek hoe je via je haaksels iedereen laat genieten van je blog. ik ga jou ook lekker volgen.

    Lieve bloggroetjes,
    Pétra.

    BeantwoordenVerwijderen