maandag 17 juni 2013

give away bij Linsey



Viavia kwam ik op haar blog. Er staan erg leuke dingen op en aangezien het blog twee jaar bestaat heeft ze een give away georganiseerd. Ik ben nieuw in het wereldje van bloggen, dus ik heb geen idee hoe dit allemaal werkt.


Maar de give away ziet er zo leuk uit dat ik ook een kansje wil wagen.
Wie o wie helpt me om de link te kunnen plaatsen??
Ik heb de eerste zin gekopieerd van iemand en nu geloof ik dat je zo op Lindiedepinsie komt.
Maar ik zou ook graag willen weten hoe ik het zelf kan doen, een link plaatsen.

alvast bedankt.

1 opmerking:

  1. Als je een blog berichtje maakt dan staan er boven allemaal knoppen, bv datje een afbeelding wilt plaaten. Bij een van die knoppen staat "link" als je daarop klikt dan kom je in het menu van een link plaatsen. Probeer anders gewoon wat uit, veel kan er niet mis gaan.

    Lieve goet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen